کیک و شیرینی, نوشته های آموزشی

كيک نامزدی خيابان دولت

با گذشت زمان و متناسب با فرهنگ روز جامعه شكل برگزاری مراسمات تغيير می كند و شيوه‌ای جديد به خود می‌گيرد؛ مراسم نامزدی هم از اين روند مستثنا نيست و شكل برگزاری اين مراسم با سال‌های گذشته بسيار متفاوت است. امروزه كيک و كاپ كيک ها از جمله ملزومات در مراسم های نامزدی به شمار می روند كه علاوه بر سرو به عنوان يک خوراكی خوشمزه، جنبه تزئينی هم دارند. در اين مقاله قصد داريم در خصوص كيک های نامزدی و ويژگی‌هايشان مطالبی را به طور خلاصه بيان كنيم تا مخاطبان عزيز بتوانند آشنايی كلی با اين مدل از كيک ها به دست آورند.

انواع كيک های نامزدی

امروزه اين امكان وجود دارد که با در نظر گرفتن شرايط مختلف، كيک تزئين و آماده شود. به طور ساده‌تر در دنيای امروز اين امكان فراهم شده است تا با در نظر گرفتن مواردی مثل اسم عروس و داماد، شغل عروس و داماد، زمان نامزدی، فصل تولد و… كيک طراحی و ارائه شود به طوری كه محدوديتی در اين زمينه وجود ندارد. در واقع بنا به سليقه و شرايطی كه حاكم است می توانید طرح كيكی كه مدنظر داريد را سفارش دهيد تا در كمترين زمان ممكن آماده شود.

یکی از مواردی كه در سال‌های گذشته به نوعی آزار دهنده بوده و محدوديت‌هايی را ايجاد كرده است اين مورد بود كه امكان سفارش كيک در هر ابعادی وجود نداشت به طوری كه به اجبار بايد بدون مدنظر قرار دادن تعداد مهمانان صرفا از بين ابعاد موجود به انتخاب كيک می پرداختيد؛ نا گفته نماند طراحی ها هم بسيار محدود بودند اما خوشبختانه امروز اين امكان وجود دارد كه با هر طرحی و البته در هر ابعادی كه مدنظر داريد به سفارش كيک بپردازيد.

انواع كیک نامزدی

انواع كیک نامزدی

در بحث تزئينات كيک يكی از مواردی كه امروزه كاربرد بسيار زيادی دارد استفاده از ماكت‌هاست. در واقع بخشی از كيک قابل خوردن و بخشی ديگر صرفا ماكت است. اين ترفند امروزه بسيار رايج و قابل توجه است و علت آن تاثير شگرف و بسيار زياد آن روی زيبايی و تزئين كيک است. در بسياری از كيک‌هايی كه دارای طراحی خاص و منحصر به فرد هستند از همين روش استفاده شده است

كيک‌های نامزدی هم مانند ساير كيک ها دارای انواع مختلف از جمله شكلاتی، ميوه‌ای، خامه‌ای و… هستند كه هر كدام طرفداران خاص خود را دارند ولی اگر صرفا فاكتور طعم و مزه را در نظر بگيريم كيک‌های شكلاتی به نسبت خامه‌ای و ميوه‌ای طرفداران بيشتری دارد. اما در كيک‌های نامزدی مهم‌ترين فاكتور تزئين و طراحی كيک است، مابقی فاكتورها از جمله طعم و ابعاد در مرحله بعدی مورد توجه قرار می‌گيرند. در همين راستا بايد اشاره كرد كه كيک‌های فوندات به جهت طراحی فوق العاده زيبايی كه دارند پرطرفدارترين كيک‌ها محسوب می‌شوند و بيش‌تر از ساير انواع كيک‌ها مدنظر زوج‌ها برای مراسم نامزدی قرار می‌گيرند.

در خصوص فوندانت‌ها بايد به اين نكته اشاره كرد كه آن‌ها شكل‌پذير و رنگ‌پذير هستند و اين امكان وجود دارد كه قنادان بتوانند به راحتی آنها را به شكل ها و طرح‌های مختلف در بياورند. برخی بر اين باور هستند كه فوندانت‌ها قابليت خوراكی ندارند و خوردن آن‌ها منجر به مسموميت غذايی می‌شود كه بايد گفت اين باور كاملا غلط است و فوندانت‌ها سرشار از ژلاتين، گليسرول آب و قند هستند و خوردن آنها هيچ مشكلی ايجاد نخواهد کرد.

كيک نامزدی خيابان دولت

  با توجه به مطالب و توضيحات فوق در اينجا قصد داريم يكی از بهترين قنادی ها را معرفی كنيم كه به عرضه انواع كيک نامزدی می پردازد. كيک نامزدی خيابان دولت يا به طور دقيق‌تر شيرينی سرای لندو يكی از بهترين قنادی‌ها در زمينه توليد و عرضه انواع كيک‌ها از جمله كيک‌های نامزدی به شمار می‌رود. كيک نامزدی خيابان دولت (قنادی لندو) در خيابان دولت تهران قرار گرفته و از جمله شناخته شده ترين و البته با كيفيت‌ترين شيرينی فروشی‌های تهران محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *