برترین ها و تاریخچه ها, نوشته های آموزشی

بهترین قنادی شمال تهران

بهترین قنادی شمال تهران

در این مقاله سعی داریم تا شما را با یکی از بهترین شیرینی‌فروشی‌های شمال تهران (شیرینی سرای لندو) که توانسته است با حفظ کیفیت و قیمت مناسب مشتری‌های بسیاری را در سطح استان تهران جذب کند، آشنا کنیم.

کیفیت و تازگی با قنادی لندو

قنادی لندو با تهیه بهترین مواد در تهیه  انواع شیرینی، کیک‌ها و دسرهای متنوع ایرانی و خارجی توانسته است همواره با سرعت بسیار زیادی رشد کند. این شیرینی‌فروشی باتوجه‌به رعایت تمامی نکات بهداشتی و بررسی کیفیت محصولات تولید شده خود را در رده برترین قنادی‌ها قرار داده است. در ادامه این مطلب از محصولات  قنادی لندو نام می بریم و به ویژگی‌هایی که باعث سرعت بخشیدن به پیشرفت و گسترش قنادی شده است می‌پردازیم.

هنر قنادی در لندو چگونه انجام می‌شود!

یکی از مهارت‌های بسیار سخت و حساس، شغل و حرفه قنادی است که علاوه بر ساعات زیادی کارکردن  و حساسیت‌های تهیه کیک و شیرینی همواره باید اطلاعات خود را بروز نگه دارید تا بتوانید در این عرصه پیشرفت کنید.

برای شغل قنادی مهارت‌هایی لازم است تا شما به یک قناد حرفه‌ای تبدیل شوید و بتوانید بازار کار خوبی داشته باشید. در قنادی لندو در شمال تهران مدیریت  این شغل سخت  با رعایت اولین نکته که تهیه مواد اولیه و سفارش آن‌ها است شروع می‌شود و سپس به ترتیب زیر به پایان می‌رسد:

*انتخاب تأمین‌کنندگان

*مدیریت و نظارت بر روی مواد اولیه

*هماهنگی و نظارت بر روی آشپزخانه و مقدار شیرینی و کیک تولید شده با قسمت فروش.

*استفاده از نیروی متخصص باذوق هنری

*حسابرسی

راز طلایی!

در هر بیزینسی کسانی پیروز می‌شوند و پیشرفت می‌کنند که به‌صورت پله‌پله زیر بنای بیزینس خود را محکم کرده‌اند. برای این اینکه در یک بیزینس موفق شوید باید حتماً برنامه‌ریزی اصولی داشته باشید و راجع به آن شغل بسیار تحقیق کنید تا نتیجه حاصل شده مثمر ثمر باشد.

6 ویژگی یک قنادی خوب:

1.رعایت نکات بهداشتی در تمامی مراحل کار و قسمت‌های مختلف اعم از:  تهیه مواد اولیه، آشپزخانه، و عرضه و فروش.

2.استفاده از نیروی بسیار متخصص

3.تولید متنوع شیرینی‌های ایرانی و شیرینی‌های خارجی.

4.بروز کردن اطلاعات در حوزه قنادی

5.داشتن یک تیم همدل و پرتلاش

6.مشتری مداری و برخورد مناسب

لندو بهترین قنادی شمال تهران

لندو بهترین قنادی شمال تهراننادی شنال تهران

مشتری‌مداری در لندو

یکی از ویژگی‌های بارز قنادی لندو، مشتری‌مداری است که لندو را از سایر قنادی‌ها متمایز می‌کند. همواره لندو بر این اعتقاد است که همیشه حق با مشتری است و این نکته را در تمامی مراحل فروش و پشتیبانی لحاظ می‌کند.  شیرینی‌فروشی لندو با افتخار یکی از باکیفیت‌ترین و مشتری‌مدارترین قنادی‌ها در سطح استان تهران است و به پشتوانه محبت و لطف مشتری‌ها در راستای  کیفیت ممتاز تلاش می‌کند.

 مهارت‌های متخصصین قنادی لندو به شرح زیر است:

1.آشنایی کامل با تکنیک‌های شیرینی و کیک پزی

2.توانایی و تولید شیرینی به سبک‌های مختلف اعم از کلاسیک و نوین

3.مهارت سازمانی

4.سختکوشی

5.ذوق هنری بالا و دقت بسیار زیاد.

6.توجه ویژه به جزئیات و دیزاین کیک‌ها و شیرینی‌ها

سخن  پایانی لندو با شما …

با رعایت  نکاتی که در بالا ذکر شد شما هم می‌توانید همانند شیرینی سرای لندو به‌سرعت پیشرفت کنید و بتوانید یکی از شیرینی‌فروشی‌های بسیار معروف و مطرح باشید. اما همواره این نکته را فراموش نکنید که پیشرفت و توسعه یک بیزینس یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد  و ما برای رسیدن به این جایگاه شبانه‌روز تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم به همراه یک تیم حرفه ای و متخصص پاسخگوی نیازهای شما مشتریان عزیز باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *