برترین ها و تاریخچه ها, نوشته های آموزشی

قنادی درجه یک در تهران

قنادی درجه یک در تهران

از گذشته تابه‌حال شغل قنادی با تمام سیر تحولی که داشته و با تمام تغییراتی که کرده همواره جزو شغل‌های پردرآمد و یک حرفه بسیار سخت و درعین‌حال لذت‌بخش برای دوستداران آشپزی به حساب می آمده است. امروز اینجاییم تا به شما در این مقاله یکی از قنادی های درجه یک تهران را معرفی کنیم.

ناصرالدین‌شاه پیش‌گام صنعت قند

اسم ناصرالدین‌شاه (پادشاه قاجاری) در عصر خود علاوه بر فرد اول ایران بودن در زمینه ی صنعت قند و شیرینی نیز به چشم می‌خورد. بعدها با تلاش‌های رضاشاه صنعت قند در ایران پا گرفت و رضاشاه جانی تازه به این صنعت داد. باتوجه‌ به گفته گذشتگان ما به فروشندگان قند و شیرینی در آن زمان قناد گفته می‌شد. در آن زمان کشور ایران مکان مناسبی برای تولید قند و شیرینی نبود و محصول تولیدی ایران بسیار بی‌کیفیت بود و عطروطعم زیادی نداشت، بنابراین ایرانیان برای تأمین قند و شیرینی از قندهای روسی و بلژیکی استفاده می‌کردند. باتوجه‌ به توضیحات بالا متوجه می‌شوید که در واقع کار قنادان درگذشته متفاوت‌تر بوده است و در اصطلاح قناد به کسی می‌گفتند که فروشنده ی قند است که این کار به‌ سرعت جمع شد و قنادان دیگر به فروش قندهای داخلی نمی‌پرداختند چرا که فروش قندهای داخل کشور علاوه برنداشتن سود، ضرر هم داشت و قنادان رفته‌رفته به فروش محصولات و شیرینی‌ها و قندهای خارجی پرداختند.

جالب است بدانید قند و شکر از سال 1300 خورشیدی به‌صورت انبوه تولید شد و همین موضوع باعث شد تا ایران نیز بتواند تولیدکننده قند شکر شود و همچنین در صنعت شیرینی‌پزی پیشرفت کند.

در ادامه این مطلب به مزایا و معایب شغل قنادی می‌پردازیم:

مزایا:

1.شغل بسیار جذابی است. این که شما بتوانید اثری را خلق کنید بسیار باعث خوشحالی‌تان می‌شود حال آن اثر می‌تواند یک نقاشی باشد و یا دوخت یک پیراهن و یا اینکه یک دسر یا شیرینی خوشمزه!

2.در همه جای دنیا کاربرد دارد و قابل استفاده است. شغل قنادی یکی از شغل‌هایی است که شما می‌توانید با مهاجرت به یک کشور دیگر هم به‌ راحتی از آن بهره برداری کنید و فروش داشته باشید.

3.هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است.

4.شغلی است که هم می‌توانید به‌صورت خانگی و هم به‌صورت صنعتی کار کنید و کسب درآمد داشته باشید.

5.درآمد این شغل بسیار خوب است.

معایب:

1.راه‌اندازی ابتدایی کمی گران است و شما برای راه‌اندازی نیاز به سرمایه‌گذار دارید که بتوانید تمام جوانب شیرینی‌فروشی از تهیه مواد تا فروش را در نظر بگیرید.

2.ساعت‌های طولانی کارکردن. با اینکه این شغل درآمد بالایی دارد اما مانند بسیاری از حرفه‌های دیگر باید شبانه‌روز کار کنید تا بتوانید مشتری‌های خود را راضی نگه دارید و آن ها از دست ندهید.

3.حساسیت و استرس بالا در این کار باعث شده است تا یکی از معایب شغل قنادی این باشد که شما در این حرفه استرس بگیرید چرا که این کار نیاز به صبر و حوصله و دقت بالا دارد. مفتخریم که در قنادی لندو در تهران توانسته‌ایم با ایجاد یک تیم متخصص در محیط کاری بسیار شاد و با بهره گیری از افراد باتجربه و پیش‌کسوتان رشته قنادی یکی از درجه‌یک‌های رشته قنادی و شیرینی‌پزی در سطح شهر باشیم و بتوانیم شما را شیرین کام کنیم.

3 ویژگی قنادی درجه یک لندو:

شیرینی سرای لندو یکی از درجه یک ترین شیرینی‌فروشی‌ها در استان تهران است که با یک سری از نکات زیر توانسته است بسیار متفاوت‌تر و باکیفیت‌تر از بقیه قنادی‌ها  نظر مشتریان خود را جلب کند.

از ویژگی‌های قنادی لندو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.خرید آنلاین و ارسال بسیار سریع بدون خراب‌شدن کیک و شیرینی شما.

2.ارائه‌دهنده بهترین دیزاین برای کیک و شیرینی‌های شما باتوجه‌ به جدیدترین دیزاین‌ها در سطح جهان.

3.بهره مندی از نیروی کار بسیار متخصص و باتجربه.

 و در آخر …

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است تا شیرینی سرای لندو بسیار پیشرفت کند برنامه‌ریزی اصولی و علاقه بیش از حد به رشته قنادی است که با حمایت‌های شما عزیزان امروز در این رتبه قرار گرفته‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *