عمومی

سفارش شیرینی خشک در خیابان دولت

سفارش شیرینی خشک در خیابان دولت

در این مقاله سعی داریم که درباره یکی از بهترین شیرینی‌فروشی‌هایی که در حوزه تولید انواع شیرینی و خشکبار فعالیت دارد صحبت کنیم و به ویژگی‌های یک شیرینی خشک باکیفیت و با طعمی بسیار جذاب بپردازیم.

5 نکته طلایی شیرینی خشک باکیفیت!

1.شیرینی خشک باید بسیار ترد باشد.

2.پخت آن کامل باشد و مزه خامی ندهد.

3.شیرینی خشک باید سطحی براق داشته باشد تا زیبایی آن دوچندان شود.

4.شکل ظاهری آن بسیار جذاب باشد تا بتواند نظر مشتریان را جلب کند در واقع یک شیرینی خوب باید ظاهری بسیار هوس‌انگیز داشته باشد.

5.باید بوی بسیار خوبی بدهد.

عید فقط با لندو خیابان دولت!

 در ایام عید به علت اینکه ممکن است میهمان‌ها طی 13 روز زمان ببرد تا به خانه‌ها سرزده و عید دیدنی کنند بنابراین بسیاری  از مردم  سعی می‌کنند از شیرینی‌های خشک برای پذیرایی کردن استفاده کنند چرا که شیرینی‌های خشک علاوه بر ماندگاری بالا وزنی سبک‌تر هم دارند و قیمت شیرینی خشک بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از شیرینی‌های تر و خامه دار است. بسیاری از شیرینی‌فروشی‌ها در ایام عید 75 درصد تولیدات خود را به شیرینی خشک اختصاص می دهند چرا که تقاضا برای این نوع شیرینی در ایام نوروز بسیار زیاد است. حال این سؤال پیش می‌آید که ما برای تهیه این نوع شیرینی که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم از لحاظ کیفیت و ماندگاری بسیار بالا باشد سراغ کدام شیرینی‌فروشی برویم؟

نگران نباشید ما به شما خواهیم گفت. یکی از بهترین شیرینی‌فروشی‌ها، شیرینی سرای لندو خیابان دولت است که از بارزترین ویژگی‌های این شیرینی سرا استفاده از نیروی متخصص، قیمت مناسب، سرعت عمل در برآوردن درخواست‌های مشتریان و خرید آنلاین است که مجموعه این ویژگی‌ها باعث می‌شود خریدی رضایتمندانه و البته تکرار شدنی داشته باشید.

انواع شیرینی خشک:

شیرینی‌های خشک انواع بسیار مختلفی دارند و شما می‌توانید باتوجه‌به ذائقه و قیمت از انواع این شیرینی‌ها در لندو خیابان دولت بهره ببرید.

1.شیرینی سنتی:

شیرینی‌های سنتی شیرینی‌هایی هستند که ریشه در فرهنگ و سنت گذشتگان ما دارند و هرکدام از این شیرینی‌ها ممکن است برای نقاط مختلف کشورمان باشد. اولین شیرینی باقلوا است که در کنار طعم بسیار دلپذیر انواع مختلفی دارد و کشورهای دیگر نیز مانند کشورهای عربی و ترکیه باتوجه‌ به دستور پخت‌های متفاوت به تهیه این شیرینی جذاب می‌پردازند.

از دیگر شیرینی‌های سنتی می‌توان به:

لوزپسته، پشمک، قطاب، لوزبادام، لوزنارگیل، کیک یزدی، نان برنجی، نان نارگیلی، حاجی بادام، سوهان آردی، سوهان عسلی، سوهان خانی، نان نخودچی، پا درازی، کلمپه، باسلوق، زبان، پاپیونی و نان خرمایی کرمانشاهی اشاره کرد.

2.شیرین فانتزی:

شیرین‌های خشک فانتزی نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند اما در اینجا به چند تا از محبوب‌ترین شیرینی‌های موجود که بسیاری از مردم به آن ها شناخت دارند و با طعم و عطر آن آشنا هستند می‌پردازیم.

سفارش انواع شیرینی خشک در خیابان دولت

سفارش انواع شیرینی خشک در خیابان دولت

این شیرینی‌ها عبارت است از:

1.شیرینی دانمارکی یا گل محمدی.

این شیرینی نیز به علت محبوبیت بالای خود در میان مردم ایران و در ایام عید بسیار مناسب است اما سعی کنید حتماً برای جلوگیری از خشک‌شدن و آلوده نشدن شیرینی‌ها  از ورقه‌های شفاف پلاستیکی که در بازار وجود دارند استفاده کنید.

2.انواع تارت‌ها.

جالب است بدانید تارت یک شیرینی بین‌المللی است و در کشورهای بسیاری تهیه می‌شود و هر کشوری روی تارت را با مواد مختلفی پوشش می‌دهد.

خمیر تارت متشکل از آرد و کره است که مدتی این خمیر در یخچال استراحت می‌کند و سپس در فر مراحل پخت آن کامل می‌شود و با مواد مختلفی سطح تارت را پوشش می‌دهند. در کشورهایی نظیر انگلیس، اسپانیا و ایتالیا بسیار دسر تارت محبوبیت دارد اما این دسر جذاب در میان ایرانیان نیز بسیار استفاده می‌شود و جزو پرفروش‌ترین شیرینی‌ها است. اما باید توجه  داشته باشید که این دسر جذاب را حتماً از شیرینی‌فروشی‌های معتبر مانند شیرینی سرای لندو خیابان دولت تهیه کنید تا از تازگی و کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید.

3.انواع شیرینی پای مانند پای سیب

4.ساق عروس

3.آب‌نبات‌ها و شکلات‌ها:

یکی از جذاب‌ترین خوراکی‌ها برای کودکان شکلات‌ها و آب‌نبات‌ها در تمامی روزها است که باتوجه‌به ذائقه  کودک خود می‌توانید از بخش شکلات‌های شیرینی سرای لندو خیابان دولت بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *