بایدها و نبایدها, نوشته های آموزشی

سفارش شيرينی در شريعتی

شيرينی از جمله خوراكی‌هايی است كه در مراسمات مختلف مورد استفاده قرار می‌گيرد و همواره در برگزاری مراسم‌ها يكی از اقدامات قبل از شروع مراسم، سفارش شيرينی است. در اين مقاله قصد داريم در خصوص سفارش شيرينی مطالبی را بيان كنيم و به اين نكته اشاره كنيم كه در مواقع سفارش شيرينی چه مواردی حائز اهميت است. در همين جا بايد اشاره كنيم كه شيرينی سرای لندو كه در خيابان دولت تهران قرار دادر امكان سفارش شيرينی در شريعتی و محدوده‌های اطراف، از جمله پاسداران را فراهم كرده است.

زمان

در هنگام سفارش شيرينی اولين نكته‌ای كه مورد توجه است زمان تحويل گرفتن محصول و يا محصولات است. در واقع شيرينی فروشی‌ها بايد قادر به تحويل به موقع باشند؛ در نظر بگيريد كه می‌خواهيد مراسمی را برگزار كنيد و قصد سفارش شيرينی برای اين مراسم را داريد. در چنين شرايطی قنادی بايد در موعد مقرر و به هر ميزانی كه مدنظر شماست كالا را تحويل دهد، هر گونه قصور در اين زمينه منجر به بروز مشكل جدی برای مشتری ‌خواهد شد. لذا قنادی‌ها بايد در صورت قبول سفارش حتما به تعهد خود عمل كنند.

نمايی از شيرينی

شیرینی شکلاتی

كيفيت

همواره و در هر شرايطی كيفيت شيرينی از اهميت بسيار بالايی برخوردار است و قنادی‌ها موظف به ارائه شيرينی با كيفيت به مشتری هستند. در هنگام سفارش شيرينی، نبايد قنادی‌ها با ارائه دلايل و بهانه‌های مختلف از جمله كمبود وقت و حجم بالای كار شيرينی‌های بی‌كيفيتی را به مشتری تحويل دهند. اين مورد در مقالات قبلی هم بيان شد كه ميزان كيفيت در كالاهای خوراكی به ويژه كيک و شيرينی بسيار حائز اهمیت است و قصور در اين زمينه می‌تواند لطمه‌ها و آسيب‌های پزشكی به مصرف كننده وارد كند.

موقعيت و مكان تحويل

بعضی سفارشات مانند كيک‌های چند طبقه شرايط خاصی برای حمل دارند كه ممكن است مشتری از اين شرايط برخوردار نباشد و از طرفی تزئين و قرار دادن طبقات روی هم، ظرافت خاصی را می‌طلبد لذا در اين شرايط لازم است تا مراكز سفارش شيرينی حتما محصول را به مكان و موقعيتی كه مدنظر مشتری است تحويل دهند. از طرفی در برخی از مواقع به دلايل مختلف مشتری نمی‌تواند برای سفارش و حتی تحويل گرفتن محصول به فروشگاه مراجعه كند پس لازم است تا قنادی امكان سفارش از راه دور و آنلاين را دارا باشد و معذوريتی برای تحويل در موقعيت مدنظر مشتری نداشته باشد.

حجم كالا

در خصوص حجم كالا دو مورد وجود دارد، اول اينكه بايد اين امكان وجود داشته باشد كه مشتری سفارش شيرينی با حجم بالا را بدهد و در تحويل گرفتن آن با مشكل خاصی رو به رو نشود. در واقع نبايد محدوديتی از اين بابت مطرح باشد. از طرف ديگر بايد امكان سفارش با حجم كم و تحويل به هر شكلی كه مورد نظر مشتری است فراهم گردد. به طور ساده‌تر يعنی اينكه نبايد به بهانه‌هایی از اين دست، تسهیلاتی‌ نظير سفارش آنلاين از مشتری را بگيرند. شيرينی فروشی‌ها بايد هر ميزان كالا كه مورد خواست مشتری است و به هر شكلی كه مشتری می خواهد به او تحويل دهند و نبايد مشكل خاصی از اين جهت در خصوص سفارش‌ها مطرح باشد.

سفارش شيرينی در شريعتی

همان‌طور كه قبلا هم شاره شد شيرينی سرای لندو كه در خيابان دولت قرار دارد امكان سفارش شيرينی در شريعتی و ساير محدوده‌های اطراف را فراهم كرده است به طوری كه ساكنان اين مناطق به راحتی و بدون هيچ دغدغه‌ی خاصی می‌توانند محصولات مدنظر خود، اعم از شيرينی، كيک، آجيل و… را سفارش دهند.

شيرينی سرای لندو با فهم و درك درست از شرايط و نيازهای مشتری اقدام به ارائه بهترين خدمات در زمينه فروش محصولات كرده به طوری كه مشتريان قادر هستند به هر شكل و شرايطی كه مدنظرشان است به سفارش كيک و شيرينی بپردازند. ناگفته نماند شيرينی سرای لندو از جمله بهترين و با كيفيت‌ترين شيرينی فروشی‌ها در سطح پايتخت محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *