بایدها و نبایدها, نوشته های آموزشی

شيرينی با كيفيت در خيابان دولت

در اين مقاله قصد داريم در مورد ويژگی‌ها و معيارهای يك شيرينی فروشی ايده آل مطالبی را بيان كنيم و به اين سوال پاسخ دهيم كه يک شيرينی فروشی ممتاز از چه ويژگی‌هايی برخوردار است؟ علاوه بر پاسخ به اين سوال لازم می‌دانيم شيرينی فروشی را معرفی كنيم كه تمام ويژگی‌ها را داشته باشد تا مشتريان در تصميم‌گيری خود بهترين عملكرد را داشته باشند و بتوانند بهترين تصميم را بگيرند.

تنوع محصولات

شيرينی و كيک از جمله محصولاتی هستند كه تنوع بسيار بالايی دارند و هر روز هم اين تنوع بيشتر می‌شود لذا حتما لازم است كه شيرينی فروشی از این تنوع بهره ببرد. اين نكته بسيار حائز اهميت است كه قطعا هيچ قنادی نمی‌تواند به ارائه همه‌ی شيرينی‌ها بپردازد اما اين بسيار مهم است كه يك شيرينی فروشی كدام يک از انواع شيرنی را پخت و در اختيار مشتری قرار می‌دهد. در واقع لازم است تا فاكتورهای مختلفی برای ارائه محصولات در نظر گرفته شود. از جمله اين فاكتورها شرايط فرهنگی است. برای مثال شيرينی فروشی كه در استان كرمانشاه قرار داد با شيرينی فروشی كه در تهران قرار دارد نبايد به لحاظ محصولات مشابه باشند. شيرينی فروشی واقع در كرمانشاه حتما بايد شيرينی‌های محلی را در ليست خود داشته باشد اما چنین الزامی در مورد قنادی واقع در تهران مطرح نيست.

نمايی از يک قنادی

 قنادی

كيفيت

كيفيت يكی از مولفه‌های بسيار مهم در محصولات است كه شيرينی و كيک هم از اين قاعده مستثنی نيستند. مراكز تهيه و توزيع شيرينی بايد محصولات با كيفيت مطلوب را در اختيار مشتری قرار دهند و از ارائه هر گونه بهانه برای تحويل شيرينی بی كيفيت خودداری كنند. از جمله مصاديق كيفيت شيرينی هم، تازه بودن آن است، يک شيرينی ايده‌آل در هيچ شرايطی نبايد محصولاتی را در اختيار مشتری قرار دهد كه تاريخ توليدشان مربوط به روزهای گذشته است. البته در خصوص محصولاتی نظير آجيل، خشكبار و شكلات كه در قنادی‌ها هم به فروش می‌رسد شرايط متفاوت است.

قيمت

قيمت از جمله مواردی است كه هم برای عرضه كننده و هم برای متقاضی از اهميت بالايی برخوردار است. قنادی‌های ايده آل بايد اين موضوع مهم را مدنظر قرار دهند و محصولات را با قيمتی معقول و منطقی در اختيار مشتری قرار دهند. هر چند كه نرخ مصوب در كشور مشخص است اما متاسفانه اگر به فروشگاه‌های مختلف مراجعه كنيد با قيمت‌های مختلفی نیز مواجه می‌شوید كه بعضا اين قيمت‌ها تفاوت گزافی با هم دارند. در هرحال بايد اين فاكتور را مدنظر قرار داد و محصول را با قيمت مناسب تحويل مشتری داد.

خدمات آنلاين

امروزه خدمات آنلاين به يكی از بزرگ‌ترين مسائل برای كسب و كارها بدل شده است و مراكز اقتصادی كه از اين خدمات بی‌بهره‌اند در اكثر موارد شرايط خوبی نخواهند داشت. در همين راستا بايد اين خدمات را يك امتياز برای كسب و كارها در نظر گرفت و اين امتياز حتما در انتخاب يک قنادی ممتاز موثر خواهد بود. در خصوص خدمات آنلاين، قبلا يك مقاله تاليف و مفصلا در اين خصوص توضيح داده شد لذا در اين جا نيازی به پرداختن جامع به اين مورد نيست. لذا در شرايط كنونی و جهت رفاه حال مشتريان لازم است تا شيرينی فروشی‌ها امكان سفارش آنلاين را داشته باشند و برای ارائه خدمات در اين بستر با مشكل خاصی مواجه نباشند.

موارد فوق تنها بخشی از معيارهايی است كه می‌توان در نظر گرفت و قطعا ويژگی‌های متنوع ديگری در اين راستا مطرح هستند. در ادامه به معرفی شيرينی با كيفيت در خيابان دولت كه با نام تجاری لندو شناخته می‌شود می‌پردازيم.

شيرينی با كيفيت در خيابان دولت

در خصوص شيرينی با كيفيت در خيابان دولت بايد گفت كه اين شيرينی فروشی از جمله مراكزی است كه تمام ويژگی های فوق را دارا می‌باشد و همواره در زمره بهترين شيرينی فروشی‌ها قرار داشته است. اين قنادی كه با نام تجاری لندو شناخته می‌شود از معدود مراكزی در اين زمينه است كه از به روزترين امكانات و متدها جهت تهيه محصولات بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *