برترین ها و تاریخچه ها, نوشته های آموزشی

قنادی برتر شمال تهران

شیرینی یکی از خوراکی‌های خوشمزه و محبوب بسیاری از افراد در سراسر جهان است. به‌طوری‌که عاشقان شیرینی همیشه در حال پیداکردن یک شیرینی‌فروشی خوب هستند. حال این سؤال پیش می‌آید که چه چیزی باعث می‌شود تا یک شیرینی‌فروشی به یک شیرینی‌فروشی خوش آوازه و معروف تبدیل شود؟  نگران نباشید! در این مقاله بر آن شدیم تا یکی از قنادی‌های برتر شمال پایتخت را به شما معرفی کنیم و در ادامه بر عواملی که در تبدیل‌شدن یک قنادی به رتبه برتر مؤثرند، مروری خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

همواره یکی از رکن‌های اصلی در جهت برتر شدن یک قنادی، بدون شک سرآشپز آن است. برای این منظور شغل سرآشپز قنادی یک شغل بسیار چالش‌برانگیز و خلاقانه به شمار میرد.

 یک قناد خوب همواره نیازهای مشتریان خود را به‌خوبی می‌شناسد و در جهت رفع این نیازها، اطلاعات خود را بروز نگه می‌دارد. اما در ادامه به چند ویژگی یک قناد خوب می‌پردازیم:

  • یک قناد خوب دارای مهارت‌های فردی، تخصصی و خلاقانه است و یک قنادی خوب قطعاً سرآشپز خوبی دارد.
  • یک قناد خوب باید حتماً منظم باشد و بتواند به‌خوبی ترکیبات اولیه را سازماندهی کند، روش درستی را برای ترکیب مواد اولیه انتخاب کند.
  • قطعاً یک قناد خوب باید درک درستی از مواد اولیه، اصول پخت‌وپز و تکنیک‌های تزیین داشته باشد

یکی از قنادی‌های بسیار معروف که همواره از قنادهای متخصص دعوت به همکاری می‌کند، قنادی لندو است. این قنادی در چند سال اخیر پذیرای بسیاری از قنادهای معروف بوده است. دستور پخت صحیح، دیزاین کیک و شیرینی، آشنایی با انواع کیک و شیرینی‌های ملل مختلف و غیره از مهم‌ترین دلایل استخدام قنادهای شیرینی سرای لندو است.

قنادی برتر شمال تهران

ویژگی‌های یک قنادی برتر

در سطح تهران قنادی‌های متعددی تأسیس شده‌اند. اما نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است علاوه بر داشتن تیم قنادی بسیار متخصص، بدون شک مشتری‌مداری، دکوراسیون، ساعات کاری منظم، داشتن یک سایت معتبر، خرید آنلاین، پشتیبانی 24 ساعته، قیمت شیرینی و غیره از درجه اهمیت بالایی قرار دارد. در ادامه به ویژگی‌های قنادی لندو می‌پردازیم و تمامی نکاتی که باعث شده‌اند تا قنادی لندو به یک قنادی برتر در شمال تهران تبدیل شود را به شما خواهیم گفت:

  1. یکی از معیارهای اصلی برای برتر بودن قنادی لندو سابقه تأسیس قنادی و کیفیت بالای شیرینی و کیک‌ها است. بسیاری از شیرینی‌فروشی‌ها بعد از یک سال از تأسیس شدن کیفیت شیرینی و کیک‌ها را به‌خاطر سود بیشتر، پایین می‌آورد و در عرصه قنادی بدون شک شکست می‌خوردند و از لیست قنادی‌های برتر خارج می‌شوند. اما قنادی لندو علاوه بر حفظ کیفیت، همواره تلاش می‌کند تا با جذب نیروهای متخصص‌تر کیفیت شیرینی و کیک‌ها را بالا ببرد.
  2. قنادی لندو با فعالیت‌های خاص و منحصربه‌فرد توانسته است همواره رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. هر مدل کیک و شیرینی از ملل­های مختلف را بخواهید در لندو آماده می‌شود. می‌توانید شیرینی‌های خاص از ملل­های مختلف را به لندو سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن شیرینی خود را تحویل بگیرید.
  3. در لندو جدیدترین شیرینی‌های فرانسوی و تارت‌های میوه‌ای باتوجه‌به فصل، آماده‌سازی می‌شود و با یک دیزاین بسیار جذاب در یخچال‌ها قرار داده میشوند.
  4. لندو از معدود قنادی‌هایی است که علاوه بر فعالیت بسیار مستمر به‌صورت حضوری، فعالیت بسیار زیادی نیز در شبکه‌های اجتماعی و سایت لندو دارد و این موضوع می‌تواند برای کسانی که بسیار پرمشغله هستند و نمی‌توانند به‌صورت حضوری خرید کنند، مفید باشد.
  5. برای سفارش‌گذاری و اطلاع از قیمت‌های شیرینی و کیک لندو، فقط کافی است وارد سایت لندو شوید و قیمت­ها را بررسی کنید. سپس در ادامه سفارش خود را ثبت کنید و یا با مشاوران لندو تماس بگیرید تا سفارش شمارا ثبت کنند.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی یک قناد خوب که رکن اصلی یک قنادی است پرداختیم و از ویژگی‌های بارز قنادی لندو برای شما گفتیم. بدون شک داشتن ویژگی‌های بالا امتیاز بسیار زیادی در جهت محبوبیت و معروفیت قنادی شما دارد. فراموش نکنید که در هر کاری صداقت به خرج دهید بدون شک برنده و پیروز خواهید بود. امیدواریم که در این مقاله معرفی دقیقی را از لندو برای شما شرح داده باشیم و شما از این مطالب در جهت پیشرفت در حوزه قنادی استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *