کیک و شیرینی, نوشته های آموزشی

كيک عروسی خيابان دولت

برگزاری مراسم عروسی چالش های خاص خود را دارد به طوری كه بايد برنامه ريزی های لازم انجام شود و مواردی نظير  مكان عروسی، غذا، ميوه، نوشيدنی، ماشين عروس و… هماهنگ شود. شكل برگزاری مراسم عروسی بسيار متفاوت با گذشته است و هر روز هم در هرحال تغيير است. علاوه بر اين مراسم عروسی در نقاط مختلف كشور بنا به تفاوت های فرهنگی متفاوت است. نكته ای كه امروزه در جشن های عروسی شكل گرفته و هر روز رو به گسترش است، استفاده از كيک در مراسم عروسی است. در اين مقاله قصد داريم كه در همين مورد صحبت كنيم و به ذكر نكات لازم در خصوص كيک عروسی بپردازيم. علاوه بر اين معرفی مركز كيک عروسی خيابان دولت خواهيم پرداخت.

كيک عروسی

همان طور كه گفته شد استفاده از كيک در مراسم عروسی تقريبا تبديل به يک رسم شده و در بسياری از مراسم ها شاهد اين موضوع هستيم. كيک های عروسی حاشيه هاز خاص خود را دارد و به نوعی تبديل به يكی از اجزای اصلی مراسم عروسی شده اند. گاهی می بينيم كه كيک عروسی به لحاظ قدی از عروس و داماد هم بلندتر است كه صحنه به ياد ماندنی را رقم می زند. علاوه بر اين كيک عروسی به لحاظ ظاهری بسيار زيباست و دارای طرح های بسيار متنوعی است. نكته ای كه در مورد اين كيک ها حائز اهميت است اين موضوع است كه اين كيک ها صرفا به عنوان يک خوراكی در نظر گرفته نمی شوند بلكه اهميت بالاتری دارند به طوری كه فيلم بردای و عكس برداری از كيک عروسی باعث می شود تا ابد به عنوان يک نوستالژی باقی بماند. بنا به آنچه گفته شد در اينجا به نكاتی كه لازم است تا قبل از سفارش كيک مدنظر داشته باشيد را ذكر می كينم.

شرايط محيطی

اولين چيزی كه در سفارش كيک بايد در نظر داشته باشيد محيط، دكور مراسم، حتی مواردی نظير فصل است چرا كه در فصل بهار و تابستان دما بالاست به همين جهت مراسم در فضای باز برگزار می شود لذا كيک هايی كه دارای يخ چينه های عروسكی و نوشتاری هستند به هيچ وجه مناسب نيستند. همچنين نوع فوندانتی كه در كيک به كار می رود بايد در مقابل دمای هوا مقاوم باشد. نكته ديگری كه حائز اهميت است مدت زمانی است كه كيک بايد در مراسم قرار بگيرد.

شكل ظاهری

همان طور كه در سطور قبل گفته شد كيک های عروسی به لحاظ ظاهری دارای تنوع بسيار زيادی هستند لذا در هنگام خريد محدوديت خاصی متوجه سفارش دهنده كالا نيست. مسلما ظاهر كيک اهميت دارد و حتما بايد كيک سفارش داد كه زيبا و با شكوه است. اما اين فقط طاهر كيک نيست كه مهم است بلكه طعم و تازگی كيک هم مهم است و حتما بايد مورد توجه قرار بگيرد. هيچ گاه كيکی را صرفا به دليل شكل ظاهری و تزئيناتی كه دارد انتخاب نكنيد بلكه به ساير مولفه ها هم توجه داشته باشيد.

وزن كيک

از ديگر عواملی كه بايد نسبت به آن توجه داشته باشيد وزن كيک است. كيک نبايد كم و يا زياد باشد بلكه بايد به ميزان مناسب در نظر گرفته شود. طبق اصولی كه هست معمولا برای هر نفر 100 تا 200 گرم كيک بايد در نظر گرفته شود كه بهترين حالت 150 گرم به ازای هر نفر است. همچنين اين نكته را در نظر داشته باشيد وزن اجزای تزئينی كه خوراكی نيستند را از كم كنيد و بعد وزن نهايی را محاسبه كنيد. به ويژه اينكه تزئينات كيک عروسی بسيار مهم است و بخشی از وزن كيک را به خود اختصاص می دهند.

كيک عروسی خيابان دولت

مركز كيک عروسی خيابان دولت را كه با نام تجاری لندو شناخته می شود را می توان يكی از بهترين مراكز جهت سفارش كيک عروسی در نظر گرفت. علاوه بر كيفيت بالای محصولات اين مركز دارای تنوع بسيار زيادی در خصوص كيک های عروسی و محدوديت خاصی در اين زمينه وجود ندارد. علاوه بر موارد فوق تجربه، تعهد و تخصص بالای كاركنان لندو را نيز بايد در نظر گرفت.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *