عمومی

سفارش کیک تولد با تم دلخواه

 یکی از مهم‌ترین کیک‌های زندگی هر شخصی بی شک کیک تولد است و هدیه دادن کیک تولد به عزیزان می‌تواند لذت بسیار زیادی داشته باشد. نداشتن محدودیت در سفارش کیک تولد با تم دلخواه و مدل مد نظرتان از شیرینی سرای لندو می‌تواند یکی از لذت بزرگ‌ترین لذت‌های خرید کیک تولد به شمار برود. همه ما یک سال منتظر روز تولدمان هستیم و برای خرید کیک لحظه‌شماری می‌کنیم. بخش بزرگی از سورپرایز شدن هر شخصی در تولد، کیک تولد است که هر چه میزان زیبایی کیک بیشتر باشد شخص خوشحال‌تر می‌شود.

 البته مدل و تم کیک یک موضوع کاملاً سلیقه‌ای است و ممکن است یک شخصی با داشتن کیک ساده خوشحال‌تر از دیدن کیک باشکوه و مجلل شود. ازاین‌رو بسیار بااهمیت است که کیک تولدتان را بتوانید با تم دلخواه سفارش دهید.

کسانی که مشغله کاری بسیار زیادی دارند و می‌خواهند یک کیک بسیار جذاب را به دیگران کادو دهند، می‌توانند به لندو اعتماد کنند و کار را به دستان پرقدرت قنادان لندو بسپارند.

 

سفارش کیک تولد با تم دلخواه

سفارش آنلاین کیک با تم دلخواه

یک پیشنهاد جذاب برای کسانی که مشغله کاری بسیار زیادی دارند و وقت مراجعه حضوری برای خرید کیک را ندارد، بی شک بهترین راه خرید آنلاین کیک با تم دلخواه به‌صورت کاملاً سفارشی از شیرینی سرای لندو است. برای این کار فقط کافی است وارد سایت لندو شوید و با مشاوران سایت لندو در ارتباط باشید.

هنگام سفارش کیک تولد به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام سفارش کیک تولد باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید؛ چراکه هر یک از عواملی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم می‌تواند تأثیر بسزایی بر روی نتیجه کیک داشته باشد. به‌خصوص اگر کیک را برای گروه سنی خاصی سفارش می‌دهید، باید به نکات زیر حتماً توجه داشته باشید:

  • وزن کیک

اولین و نخستین نکته در سفارش کیک بدون شک وزن کیک است. بیش از سفارش کیک در ابتدا باید تعداد دقیق میهمان‌ها را حساب کرده و باتوجه‌به تعداد میهمان‌ها کیک خود را سفارش دهید. برای مثال زمانی که تعداد میهمان‌های شمال ۳۰ نفر است، سفارش کیک ۱٫۵ کیلویی کاری بسیار اشتباه است و همچنین سفارش یک کیک ۴ کیلویی زمانی که تعداد میهمان‌های شما ۱۰ نفر هستند نیز کاری بسیار بیهوده است. ازاین‌رو حتماً تعداد میهمان‌ها را حساب کرده و کیک را سفارش دهید. البته همیشه مقدار کیک را کمی بیشتر در نظر بگیرید چرا که هستند کسانی که در میهمانی مایل به میل کردن مقدار بیشتری کیک خواهند بود.

  • طرح کیک

طرح و مدل کیک یکی دیگر از مسائلی است که به هنگام سفارش کیک باید به آن توجه داشته باشید. برای مثال اگر می‌خواهید کیک را برای یک دختربچه سفارش دهید سعی کنید به سراغ طرح‌های دخترانه بروید و اگر کیک را برای یک پسربچه سفارش می‌دهید، حتماً توجه داشته باشید که کیک مناسب سن آن شخص باشد. البته طبقه‌بندی کیک علاوه بر جنسیت افراد باید متناسب با سن آن‌ها نیز باشد.

با جستجوی دقیق‌تر و گذاشتن مقداری زمان می‌توانید کیک مناسبتان را پیدا کرده و طرح مدنظرتان را به مشاوران سایت لندو نشان دهید و از آن‌ها مشاوره بگیرید. البته می‌توانید از طرح‌های آماده و موجود در قنادی لندو نیز بهره ببرید.

  • ابعاد کیک

باتوجه‌به مدل و وزن کیک، قطعاً ابعاد کیک متفاوت خواهد بود. حتماً هنگام سفارش‌گذاری کیک به این موردتوجه داشته باشید.

  • رنگ و طعم خامه کیک

رنگ و طعم خامه کیک یک موضوع کاملاً سلیقه‌ای است؛ اما همه شما می‌دانید که برای مثال برای کیک مدل باب اسفنجی نمی‌توان از خامه رنگ شکلاتی استفاده کرد و به‌ناچار می‌توانید خامه لایه‌های میانی کیک را شکلاتی انتخاب کنید ولی خامه روی کیک باید زرد باشد.

  • نوع بافت کیک

اگر کیک خود را به‌صورت آنلاین سفارش می‌دهید، حتماً به این نکته توجه داشته باشید که از شیرینی‌فروشی‌های معتبر خرید کنید تا بافت اسفنجی کیک باکیفیت باشد.

کلام آخر

در این مطلب نکاتی را در خصوص سفارش آنلاین کیک با تم دلخواه برای شما قرار دادیم تا به‌راحتی و در زمان بسیار کوتاهی بتوانید سفارش‌های خودتان را به‌صورت آنلاین در سایت لندو انجام دهید و از نتیجه کار نهایت لذت را ببرید. شیرینی سرای لندو به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت تمامی مشتریان عزیز قرار دارد و پذیرای شنیدن انتقادات و پیشنهادهای شما است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *